Deze week heb ik vakantie. Ik maak er een thuisblijfweek van waarin niets moet. Heerlijk vind ik dat, geen wekker zetten en lekker in huis tutten. Er was ook tijd om bij te kletsen met vriendinnen en mijn zussen en natuurlijk voor extra lange wandelingen met Teuntje 😃
Met dit mooie weer ben ik ook heel erg blij met met tuin. Buiten een kopje koffie drinken of lunchen geeft mij echt een vakantiegevoel. Het "vee" komt er dan gezellig bij zitten.



